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Gecko | Spa & Hot Tub: Controls, Keypads, Pumps, Accessories | Discover top-quality control systems, keypads, pumps, and value-added accessories designed to enhance your spa and hot tub experience.

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Features

  • Wheelchair-accessible parking lot
  • Wheelchair-accessible entrance
  • Debit cards
  • Credit cards




Recommended Reviews

Jens Bauer
21.10.2023
Gecko Alliance Group Inc
Ich habe eine Wärmepumpe In.Temp im Einsatz. Diese funktioniert seit dem ersten Tag nicht zuverlässig. Alle Versuche des Händlers das Problem zu lösen sind bislang gescheitert.Leider kümmert sich Gecko nicht sonderlich um mein Problem, kein support oder Problemlösung, kein Ansprechpartner.
David Armstrong
20.10.2023
Gecko Alliance Group Inc
I’ve been trying for six months to have my heating element replaced. Gecko claimed from the start that the warranty claim was valid BUT they insist that the original retailer has to arrange for the replacement. The retailer initially said they no longer carry Gecko products.Either way, if it’s a MANUFACTURER warranty then why do I need to rely on a deadbeat retailer to replace the product??Full disclosure: I was rude to the Gecko support person after all of this and now they won’t help at all!If I ran my business like this, I wouldn’t be in business for long!!I have another brand new control unit from Gecko on the spa at my rental and it has also failed within the warranty period but now I’m going to have to buy a new one because I can’t afford to have it down for six months while I wait on this ridiculous process.
Martin Cloutier
11.10.2023
Gecko Alliance Group Inc
Accueil courtois professionnalisme des technicien, par téléphone j'ai été guider par des pros top compagnie bravo en plus on fait travailler des gens à Quebec
Melanie Lessard
26.09.2023
Gecko Alliance Group Inc
Très mauvais service après vente. Jean-Philippe n'a pas voulu me porter assistance pour comprendre la programmation.
Peter Oyserman
25.09.2023
Gecko Alliance Group Inc
The added value accessory in.touch 2 does not work. Gecko blames it ons the internet. Even with a high-end fiber connection and no firewall in place it simply does not work. Support information is so limited you can call it non existing. With so much connectivity issues Gecko should publish way more technical network information.
Damian
15.09.2023
Gecko Alliance Group Inc
Trying to buy a Gecko IN.XE replacement spa pack for my spa. Out of stock and no clear answer when it will be back . Customer service is useless and rude . Their spa packs are constantly going bad. Stay far away from this company if you can
Joshua Gilbert
24.07.2023
Gecko Alliance Group Inc
I am spa owner who had an issue trying to fire up my spa spring after winterizing it. Well, I had an issue.. MICE! Long story short, my spa developed an error, and I had to replace a component. Documentation on the Gecko product line was top notch, and Gecko Tech support was fast and helpful. Very happy with the service and product, and I will be looking for spas with Gecko packs for future purchases.
Charles-Alexandre Paré
20.07.2023
Gecko Alliance Group Inc
La qualité du service après-vente et du soutien technique est exceptionnelle. Une compagnie bien de chez nous qui mérite d'être connue et reconnue, chapeau!
Richard Roy
20.07.2023
Gecko Alliance Group Inc
J'ai pas été capable du tout d'appareiller les deux émetteurs In Touch 2 qui clignotent bleu tout le temps. Un me dit que c'est le port 1022 qui est pas ouvert sur le modem, l'autre me dit que tout est beau que ce devrait fonctionner, une vrai tour de Babel.Énormément déçu à date du service de tout ce beau monde et moi je reste avec un gadget que j'ai payé avec mon spa et ça fonctionne pas.
Simon Bolduc
10.07.2023
Gecko Alliance Group Inc
J'ai acheté un kit complet Gecko pour remplacer mon système Balboa chez leur distributeur Spa911 qui ont rapidement répondu. Ils m'ont ensuite expédié le tout plusieurs semaines plus tard sans notice de montage et une des pièces était la mauvaise. Le packing list venait directement de Gecko dépôt. Comme Spa911 ne répondait plus aux emails ni au téléphone, j'ai appelé Gecko dépôt directement qui n'ont pas voulu m'aider du tout et ce malgré mon explication à savoir que leur packing list prouve leur erreur et que Spa911 ne répond plus. J'ai du en commander une de remplacement à Sudbury chez un autre vendeur en ligne. Conclusion Spa911 n'offre simplement pas de service après vente et les gens de Gecko s'en fou carrément. Vraiment pas bon!

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