TerraCube 124 Chem. Ste - Élisabeth, Cantley, QC J8V 3G4

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TerraCube – Location de conteneurs & Produits en vrac |

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Features

  • Wheelchair-accessible entrance




Recommended Reviews

labonte christian
18.10.2023
TerraCube
Livraison pas de problème prend votre argent nom plus mais quand vien le temps de ramasse celà Vien très désagréable car j'avais beau appel on m'a dit une journée de plus car il pouvais pas la journée prévu et trois jours après toujours la j'avais des livraisons et il son venu pour rien j'ai du paye des frais car leur conteneur n'avais toujours pas étais ramasse il ont fait quoi rien très déçu
Luke Braz (GazTech)
17.10.2023
TerraCube
I have dealt with this company this summer for my renovations and got fast and professional service every time. Thanks guys!!
Antoni Gendron
03.09.2023
TerraCube
Excellent service!
Chris Kidney
02.09.2023
TerraCube
I've only ordered mulch two times so far but the price was good, the quality is excellent, and the staff was great. I ordered product one day and it arrived the next day as promised. I will contact TerraCube for all my bulk orders from now on!
nicolas touchette
19.08.2023
TerraCube
J'ai utilisé ce service pour des livraisons de top soil et roche 3/4. Tout s'est super bien passé. Le prix était le plus avantageux de Cantley et même comptant Gatineau et les environs. La dame au téléphone était très sympathique. C'est une compagnie avec qui je vais refaire appel.
Sebastien Malherbe
12.08.2023
TerraCube
Super déçut du service et de l'attitude de cette compagnie. J'ai commandé 18verge3 de sable que j'ai demandé d'être livrer avant notre entrée pour ne pas la bloquer car nous avons de nombreuses livraison de matériels. J'ai précisé l'emplacement a 3 reprise et ils ont dit pas de problèmes. J'arrive ce matin et le sable a été livré en plein milieu de notre entrée ce qui la bloque et empêche mais autres livraisons de matériels aujourd'hui. Je les ai contacte pour voir ce qu'il pourrait être fait, et on me répond désolé on ne peut rien pour vous et terminé la conversation, il racroche. Je dois maintenant voir qui je peux faire venir pour le bouger aujourd'hui ce qui va en fin de compte me coûter 3 fois le prix du sable. Mais bien évidemment ce n'est pas le problèmes de Terra Cube, eux ont été payé so pas leurs problèmes.
Maisy
02.08.2023
TerraCube
Horrible and unprofessional service. Upon pick up of container, driver dragged it 50 feet, destroying lawn and a retaining wall. Driver left without a word. Repair or restitution not offered. Called company but they would'nt return call or email. Charge showed up on Visa statement 3 weeks later without ever being invoiced. Have delt with many waste removal companies over the years and have never had a worst experience.
Brendan Henry
19.07.2023
TerraCube
La service à la clientèle était impeccable.Et merci à Guillaume. La livraison était très bien executée!
John Scarlett
19.07.2023
TerraCube
When a business has a problem, you find out the character of the business. Teracube, you have a problem.For some reason, the driver could not climb the incline of our driveway. He was fine on his initial visit when he dropped off the skip. Instead of remaining calm, he was swearing loudly enough to be heard across the lake and destroyed our driveway surface. While Guillaume at Teracube and I worked out possible solutions over the phone, the driver decided he was going to get the skip regardless of the damage he was causing.Between September 20th and October 13th, we attempted to contact management 15 times we noted. The vast majority were ignored. Guillaume actually did come out to see the problem on October 1st. He agreed that the driveway was badly damaged. He suggested a large plate compactor, equipment they have, was the solution. We agreed. Unable to reach them despite numerous attempts, we finally got through on October the 25th. I was angry at being ignored and their delay to fix the driveway, but I was polite. I said we no longer had confidence in their ability to deliver a solution. He hung up on me.Teracube has appalling customer service and is sadly lacking in common courtesy. It does not seem to respect it’s customers. We will not use their services again.>Response from the owner 19 hours ago>Hello Mr Scarlett, We are sorry for this situation, we always try to offer >an outstanding and courteous service.Unfortunately you failed on both counts.

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