Ranch blue zone

Ranch blue zone





73 Reviews
  • Thursday8 AM–7:30 PM
  • Friday8 AM–7:30 PM
  • Saturday10 AM–4 PM
  • SundayClosed
  • Monday8 AM–7:30 PM
  • Tuesday8 AM–7:30 PM
  • Wednesday8 AM–7:30 PM




Ranch blue zone




About the Business

|

Contacts

Website
Call Us
+14382758767

Hours

  • Thursday8 AM–7:30 PM
  • Friday8 AM–7:30 PM
  • Saturday10 AM–4 PM
  • SundayClosed
  • Monday8 AM–7:30 PM
  • Tuesday8 AM–7:30 PM
  • Wednesday8 AM–7:30 PM

Features

  • Delivery
  • Wheelchair-accessible parking lot
  • Wheelchair-accessible entrance
  • Debit cards
  • NFC mobile payments
  • Credit cards
  • In-store pickup
  • In-store shopping
  • Curbside pickup
  • Repair services
  • Electronics




Recommended Reviews

Majestic Break
09.10.2023
Ranch blue zone
Excellent service de la part de SkynetTelecom après avoir fait branché plusieurs immeubles multilogements nous sommes toujours autant satisfait ainsi que la qualitée des services offerts par le service à la clientèle pour l’après vente. Que dire des techniciens sur place courtois et professionnel très à l’écoute des demandes et travaux parfaitement exécutés.Assurement sa ne sera pas le dernier que bous allons leur confierMerci et au plaisir !!!
Annemarie Bagshaw
29.09.2023
Ranch blue zone
Great service, good install. But... this is just XplorNet and once you get your first bill, there are additional hidden charges. a 5$ charge ( included in the monthly amount) and another charge for the router. This was NEVER said on the phone.Xplornet says that they will not uphold the Skynet promise, nor do they reccomend to go through a 3rd party.Just go through Xplornet that way they can go back and listen to the calls to confirm what was and wasn't said.
Sebastien Daigneault
23.09.2023
Ranch blue zone
Si il avait eu le choix 0 étoile ces ce que j'aurai choisi. Quand tu a un problème 0 service. Ça prend plusieurs appel et jours avant que tu reussise à avoir qq au service a clientèle qui a du bon sens et qui va régler le problème. Au service a clientèle il te dise toujours qu'il sont entrain de régler problème mais tu vois qu'il te disent n'importe quoi. Il savent même pas si un technicien est en route. Compagnie de 2 pic!!!! Touchez pas à ça.
Charly Tyson
17.09.2023
Ranch blue zone
I had to call 3x and they never get back to me. Better call Xplorenet.
Steve Paul
01.09.2023
Ranch blue zone
The installation tech was great also. Really superb service - installed the day after I ordered, and exactly on the time promised - 11 AM, a day early! Just excellent.Thank you very much! So much better than Bell.
M B
01.09.2023
Ranch blue zone
Internet extrêmement lent ( entre 650ko/sec et 1.1mo/sec, même en 2002 c'était meilleur ) depuis quelque jour et incapable d'avoir la ligne avec un technicien, et mon réseau wifi est extrêmement faible. Alors que, selon le monsieur à qui j'ai parler il y a un mois, la 5G est sensé être surpuissant et de se rendre super loin, 10 mètre y ce déco-reco à toute les heures ( et mes données cellulaire y passe en conséquence, merci ), mes vidéo lag, difficulté pour ouvrir des page google chrome, etc. Bref, aucunement satisfait par votre internet et encore moins par votre service à la clientèle quasi inexistant .
Nancy Celestin
31.08.2023
Ranch blue zone
Ouf, quel mauvais service. Ils ont toujours une excuse. J’ai voulu encourager un petit fournisseur plutôt que Bell ou videotron...mauvaise idée. Les heures de soutien sont limitées. Ca fait 4 mois que mon internet est lent avec eux. Ils ont change le modem et la ils me disent c’est le routeur le problème. Impossible de travailler a l’etage et je paie 60$ par mois. T appelle le service technique, ils ont l’air débordés. Ca fait 2 semaines j attends mon routeur. La ils viennent de me dire qu’ils changent les routeurs de presque tous les clients a cause de plaintes. Je déménage bientôt, mon service sera annulé des que possible. Mauvais service, allez y pas.
Sarit Klein
02.08.2023
Ranch blue zone
Just moved up north of Montreal and despite my new home being right on a major highway, none of the major telecom companies service this home. I called Skynet to find out more about satellite internet, which I wasn't too excited about. Not only did they reassure me that it would work, they immediately offered to see about extending their network so that I wouldn't have to get the satellite (which worked!). Their service was friendly, knowledgeable, and quick. The service company sent on their behalf in my area was excellent as well. And most importantly - my internet is EXCELLENT. I'm super satisfied and would HIGHLY recommend.
Noé Sindon
23.07.2023
Ranch blue zone
Réseau médiocre et couteux, c'est la compagnie que tu prend quand aucune autre se rend. 100go par mois pour 129.99 pis en plus ils te chargent l'installation et te louent le modem!!? Une vrai joke faites vos recherches comme il faut et éviter si possible.
Kassandra McNeill
19.07.2023
Ranch blue zone
Terrible all around , we called them serveral times to get our Internet connected, but never got a call back . We got ignored for weeks . I don't have an option besides a satellite connection due to the unavailable internet lines in my neighborhood .Then finally get a hold of someone , to be told that he doesn't indorse the promotions online and basically that he couldnt care less . So don't waste your time !

Add Review

Map

Ranch blue zone