Prémoulé Inc 2375 Av. Dalton bureau 200, Québec, QC G1P 3S3

Prémoulé Inc





27 Reviews
  • Thursday8 AM–5 PM
  • Friday8 AM–5 PM
  • SaturdayClosed
  • SundayClosed
  • Monday8 AM–5 PM
  • Tuesday8 AM–5 PM
  • Wednesday8 AM–5 PM




Prémoulé Inc 2375 Av. Dalton bureau 200, Québec, QC G1P 3S3




About the Business

Prémoulé |

Contacts

Call Us
+14186527777
2375 Av. Dalton bureau 200, Québec, QC G1P 3S3

Hours

  • Thursday8 AM–5 PM
  • Friday8 AM–5 PM
  • SaturdayClosed
  • SundayClosed
  • Monday8 AM–5 PM
  • Tuesday8 AM–5 PM
  • Wednesday8 AM–5 PM

Features

  • Wheelchair-accessible parking lot
  • Wheelchair-accessible entrance
  • Debit cards
  • NFC mobile payments
  • Credit cards




Recommended Reviews

JB Dixx
06.10.2023
Prémoulé Inc
Prémoulé used to be a quality manufacturer of doors and countertops. I have been ordering from them for over a decade now. In the last few years however, their quality has seriously declined, as has their level of customer service. Doors are manufactured incorrectly with the wrong measurements and/or placing of rails/stiles. MDF whiteback doors are shipped out with chipped edges and oil drips/stains from their ill-maintained equipment. Countertops are sent with end caps that are a completely different color, or with delaminating edges. It has gotten so bad now that I have switched suppliers and will no longer purchase from Prémoulé under any circumstances. 5 months it took them to get my proper doors to me, with a complete refusal for any sort of discount or compensation for their mistakes. They are a shell of what they once were and are quite frankly a joke of a company now. I would not even recommend them to my competition. If you have any other options, even if it is twice the price, I recommend ordering from anyone else. Do not waste your time and money on their products. Would give them zero stars if possible. Absolute GARBAGE.
Michelle Amweg
26.09.2023
Prémoulé Inc
Excellente compagnie! Super bel environnement de travail.
veronique munger
25.09.2023
Prémoulé Inc
Un super service après vente! A l’écoute des clients ! Bous avons traité avec un M. Lemelin! Service + + + Très satisfaite! Merci Beaucoup!
Famille Cordeau
22.09.2023
Prémoulé Inc
Qualité de produit moyenne avec un service après vente médiocre. Même en avouant avoir eu des problème de qualité les solutions apporter pour rectifier le problème sont minime.
Julie Ouellet
06.09.2023
Prémoulé Inc
Le comptoir était censé être prêt en 10 à 15 jours. Le délai est dépassé, nos locataires n'ont toujours pas de comptoir dans leur cuisine, le retour d'appel est absent (faut insister pour avoir une réponse) et même le directeur des ventes nous ignore. Nous sommes restés polis jusqu'à présent, mais je tiens à rappeler que nous avons payé un acompte. C'est inadmissible. Qu'en est-il des engagements de l'entreprise?
François Messely
23.08.2023
Prémoulé Inc
Super service encore une fois! C'est la deuxième fois qu'on fait affaire avec eux et nous sommes toujours aussi satisfait.
Donald Daigle
21.07.2023
Prémoulé Inc
Not impressed with customer service from the day we signed the quote for the purchase of our granite counter top, they say you don't judge a book by it's cover but this time the saying was wrong. The poor or may I say lack of customer service started right from the beginning and continues to this day. We have been given different excuses as to why our top isn't installed and incoherent excuses between service and installation, as if the right and left hand have no clue what they are doing. Overall, not impressed and I can state for a fact that this will be my final experience.
Jean Guy Theriault
20.07.2023
Prémoulé Inc
Identique à Mme Ouelet 2 ans passé. Ont voit qu'il ne se sont pas amélioré moi je devais avoir mon comptoir depuis 1 semaines déjà. Même pas capable de me répondre convenablement aucun retour d apelle et j'ai mes enfants qui vont déménager dans leurs nouvelles maison sans comptoir de cuisine merci Premoulé.
William Timmons
19.07.2023
Prémoulé Inc
Délais de livraison extrêmement long ( 6 semaine de retard sur la date de livraison prévu , une fois les portes d’armoires reçu le produit est d’une très mauvaises qualité, ils doivent donc recommencer la commande en entier. Impossible d’avoir une idée de la date de livraison de la 2e commande , aucun dédommagement ou accommodement possible pour tenter d’arranger le problème , services après vente au client très ordinaire , la seule raison pourquoi je leur décerne tout de même 1 étoile c’est parce que je n’ai pas trouver le moyen d’en mettre aucune.
RYM HABLI
14.07.2023
Prémoulé Inc
Vraiment super service. On a eu affaire avec Mr Philippe qui était très professionnel .Merci beaucoup! je recommande .

Add Review

Map

2375 Av. Dalton bureau 200, Québec, QC G1P 3S3
Prémoulé Inc