Curtis International Ltd 1010 Sherbrooke St W #701, Montreal, Quebec H3A 2R7

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Curtis International - Affordable TVs, electronics and appliances | Curtis International manufactures and distributes quality electronic & appliances such as DVD systems, portable home stereos, telephones, and portable televisions

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Recommended Reviews

Alexandre Laprise
16.10.2023
Curtis International Ltd
J'ai acheté une télévision RCA 55 pouces en novembre 2016 et environ 11 mois plus tard, le trois quart de la télévision ne fonctionnait plus parce qu'il y avait de la neige dedans. Elle était encore couverte par la garantie sauf qu'il a fallu que je me batte avec eux afin de pouvoir avoir un service en français donc j'ai commencé à communiquer avec eux en anglais. J'ai réussi après quelques mois à obtenir le centre de réparation de la compagnie à Montréal. Le monsieur au centre de réparation était surpris que j'aille réussi à leur parler et à leur obliger de remplacer la télévision parce qu'ils ont tellement un mauvais service à la clientèle. En avril 2018, j'ai réussi à avoir la nouvelle télé. Ils m'ont envoyé une Sylvania 55 pouces. J'étais comblé jusqu'à aujourd'hui le 18 février 2021. Elle a décidé de ne plus s'allumer. Leurs produits ne valent pas la peine d'être acheter. Cette compagnie ne devrait même plus exister.
Marc Suprenant
22.09.2023
Curtis International Ltd
Curtis gère la garantie de notre téléviseur qui a briser après seulement 4 mois nous avons du attendre 6 semaines après s'être déplacé à nos frais chez le réparateur pour se faire dire qu'ils vont finalement nous envoyer un chèqueRemplacer le téléviseur en pleine pandémie aurait été beaucoup plus simple et moins dangereux pour tout le monde! Ces gens sont des arnaque Urs
Marc-Olivier Aubin
16.09.2023
Curtis International Ltd
La pire compagnie pour respecter les garanties. Ayant acheté un téléviseur RCA, quelques mois plus tard, le téléviseur ne fonctionne plus. Ils me demande de leurs envoyer des photos, me répondre que la garantie n'est plus valide, car il y a bris physique. je leurs réponds que ma télévisons n'a même pas une égratignure et qu'il y a la garantie légale. Ils me revienne en me disant doublier le 1er courriel, mais me disent qu'ils ne peuvent rien faire. je ne recommande cette compagnie a personne, voici les marques de Curtis International. RCA, Sylvania, Proscan, Frigidaire, Thomson, Hamilton Beach.
Alex Thériault
26.08.2023
Curtis International Ltd
Aucun service après vente, j'ai acheté un congélateur Hamilton beach qui est encore sous garantie mais aucun retour de la compagnie après plus de 1mois ...Ne pas acheté les marques qui son vendu par eux
Sky Riverhawk
16.08.2023
Curtis International Ltd
Absolutely the worst company ever. They are non communicative and negligent even when your product was under warranty. I purchased a RCA Roku Smart TV and needed a replacement or refund and they refused to answer my imploring emails and phone calls. Refusing to give me a file number, it appears to be a tactic to delay my request so the warranty had passed. I've been trying for a year to have them assume responsibility to no avail.They are not a company to be trusted.
Stephanie Gueymard
26.07.2023
Curtis International Ltd
Je n'achèterai plus d'appareils dont Curtis International gère les garanties...S'il faut se débrouiller seul, qu'on nous le dise dès le premier appel, avant toutes ces questions à répondre au téléphone puis par écrit!Curtis International est la compagnie qu'il me fallait contacter pour la Garantie d'un mini réfrigérateur RCA acheté à Walmart.ca;(L'appareil a cessé de fonctionner après 11 mois, mais j'ai appelé curtis tout juste après la garantie de 1 an;)Au téléphone, impossible d'obtenir un service minimal. Je ne désirais que savoir où apporter mon frigo pour une réparation à mes frais, sachant que la garantie de 1 an était expirée;Le service après-vente pourrait perdurer après la garantie, même s'il n'y a aucune souplesse d'esprit pour l'honorer exceptionnellement;Au téléphone, un agent pose de NOMBREUSES questions pour ouvrir un dossier (No. Série, No. modèle, date d'achat, No. Magasin, etc. ) mais refuse de répondre à toute simple question (même me dire où apporter mon frigo moi-même pour le faire réparer à mes frais, me donner la cause probable du problème)Il envoie plutôt un courriel avec les mêmes multiples questions à répondre, puis des photos à envoyer (No. Série, etc.)Lorsque j'ai finalement envoyé ma demande complétée en bon et due forme, Curtis m'a répondu par courriel qu'il était trop tard pour la garantie;Je savais ça, mais j'aurais aimé un service après vente minimal par téléphone, qu'on me dise où apporter mon appareil pour une réparation, même à mes frais;Dès mon premier appel, on pouvait simplement me dire où faire réparer l'appareil, la cause probable du problème et coût de réparation.Quelle perte de temps. Curtis est pire que pas de services.S'il faut se débrouiller seul, qu'on nous le dise dès le premier appel, avant toutes ces questions au téléphone puis par écrit!#walmart.ca @walmart.ca #rca
hratch nerdjivanian
23.07.2023
Curtis International Ltd
Do yourself a favour and stay away from Curtis International, you’ll be wasting your time and energy, you will be frustrated and aggravated. Read the reviews by others, my ordeal with them is the following:We bought 3 Frigidaire 25L air fryer ovens in January 2022 (one for our use and the other for gifts) online from Walmart.Our unit stopped working after just a few months, it does not power up, totally non operational.I found out that small Frigidaire appliances under guarantee are handled/repaired by Curtis International.• After sending them all required documents (receipt, pictures and video), they never responded, therefore 3 week later I contacted them, at that time they told me that the file sizes were too large for them. Therefore, I need to send them a new set, which I promptly sent.• Weeks passed without any news; hence I called them, finally after many attempts and very long waits I got to talk to a support person, who told me that my case number did not exist. I asked her for her email address and sent her the complete thread of emails with Curtis International. After receiving the email, she told me that someone would call me.• Allegedly that person had called but left no massage.• Next, I received an email from another support person instructing me to take the unit for repair to a local repair shop in Montreal, when I was about to take the unit to them, that support person called me in panic telling me that I should ignore that instruction and do the following instead.Cut the power cable, write the case number on the unit with a permanent marker, take pictures and email them, and they will either replace the unit or refund me the full amount.• Weeks have since passed, I cannot reach them by phone and any email I send, I get a response that my file has been updated.As a lifetime Frigidaire appliance proponent (owning many Frigidaire appliances for 50 years), I am really disappointed, never thought that client service could be such a daunting.Best of all, they are claiming to not have heard from me in 10 days and closed the ticket, it is ironical because the last time I have contacted them by email was one day before receiving their email.
Martin Talon
23.07.2023
Curtis International Ltd
C'est de la boboches toutes ce qu' ils fabriquent cette compagnie là et des pollueurs en plus..Pour finir services après vente pourrit...
W3lshCanuck
22.07.2023
Curtis International Ltd
Factory warranty is to replace, refund or repair, and no where does it say we’ll send you the part and you fix it?? Scammers!! No customer assistance here as they will block your emails if you don’t agree. ElectroluxUS said on Twitter to expect a replacement, and these guys at Curtis International sent a part via snail mail (hasn’t shown yet) and not a replacement as promisedI have a one year factory warranty, of which, Curtis International Ltd are not honouring.CF042621563005But I can extend my warranty or have my credit card company extend a warranty, but won’t cover my 7 month old fresh out of the box ice machine that I paid $165 for with its factory warranty.I definitely won’t be getting an extended warranty if I’m still under the so called dishonoured factory warranty, because it’s coming across like a scam! Basically they want me to spend more money!I’ve also received hangup calls and I can prove it because I was told that they don’t call anybody but yet the name is on my phone? Buyer beware make sure you know where your factory warranties are coming from before you purchase your product mine was a Frigidaire but the cover many brands with Curtis international ltd warranties!It broke while using and only sat on my counter I turned it off and on and filled it with water when required one day stopped (within seven months) but because it broke it’s not covered?“Damage voids warranty”So in my factory warranty booklet it states “refund or replacement orrepair” of defective product but Curtis International Ltd will be sending me the part to put in? This is after 3 months of battling with Curtis International then eventually Electrolux - cheapest way for them to resolve. “so my ice machine isn’t guaranteed then?”The cheapest way to fix ! I get to fix it ?? It’s laughable, customer service look out for the company and doesn’t give a toss about the customers and neither does the management [email protected] [email protected] include the CEOs of ELECTROLUX because they own FRIGIDAIREI’ve sent them emails they ignore them that’s what they think of this product and their customers no worth the time.CF042621563005But I can extend my warranty or have my credit card company extend a warranty, but won’t cover my 7 month old fresh out of the box ice machine that I paid $165 for with its factory warranty.I definitely won’t be getting an extended warranty if I’m still under the so called dishonoured factory warranty, because it’s coming across like a scam! Basically they want me to spend more money!I’ve also received hangup calls and I can prove it because I was told that they don’t call anybody but yet the name is on my phone? Buyer beware make sure you know where your factory warranties are coming from before you purchase your product mine was a Frigidaire but the cover many brands with Curtis international ltd warranties!It broke while using and only sat on my counter I turned it off and on and filled it with water when required one day stopped (within seven months) but because it broke it’s not covered?“Damage voids warranty”So in my factory warranty booklet it states “refund or replacement orrepair” of defective product but Curtis International Ltd will be sending me the part to put in? This is after 3 months of battling with Curtis International then eventually Electrolux - cheapest way for them to resolve. “so my ice machine isn’t guaranteed then?”The cheapest way to fix ! I get to fix it ?? It’s laughable, customer service look out for the company and doesn’t give a toss about the customers and neither does the management [email protected] [email protected] include the CEOs of ELECTROLUX because they own FRIGIDAIREI’ve sent them emails they ignore them that’s what they think of this product and their customers no worth the time.
Melina Christophe
20.07.2023
Curtis International Ltd
Ne faites surtout pas affaire avec eux. Ce sont des ARNAQUEURS!! Ma télécommande ne fonctionnait plus. J'ai contacté Curtis pour le remplacement, puisque ma TV était encore sous garantie. Premièrement, ils ont sorti de nulle part une clause qui exclue les télécommandes. Ils me disent que la pièce est disponible pour 30$. Je règle en mandat poste. Malgré plusieurs relances, Curtis ne m'a jamais envoyé la télécommande. C'est honteux!

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